pondělí 27. dubna 2015

STŘEDNÍ VĚK ZAČÍNÁ VE CHVÍLI, KDY SE VÁM ZAČNE PROJEVOVAT VE STŘEDU VAŠÍ POSTAVY!

Jak jsem psala , že nemám co na sebe, tak se již od začátku roku snažím s tím něco dělat .
Zatím bez výsledku !
Očistná kůra, jíst pětkrát denně, jíst třikrát denně, dietoložka, trenéří ... nic nefunguje! 
Koupila jsem si o víkendu super časopis Kondice - speciál MENOPAUZA - 150 otázek o menopauze - první příznaky, emoce, hormony, kosti, krása, psychologie, sexualita konzultace - opravdu tu žena  najde vše. 
Jen žádné DIETY! - jeden ze sloupků říká, že klimakterium je nejhorší obobí pro dietu. 
Pokud se zakulacujete , je to proto, že si v pravém slova smyslu vaše tělo zachovává ženskost
Redukovat se má pouze velká nadváha. 
Zkusím se tedy smířit s tou ženskostí.  
Již z více stran jsem slyšela, že nejlepší pohyb je chůze  - ujít 6 000 či ještě lépe 10 000 kroků denně. 
Tak jsem si řekla, že to zkusím jako poslední šanci a že musím vytrvat. 
Není to ale sranda po celodenním sezení v kanceláři nachodit tolik kroků . Člověk musí chodit hodinu , hodinu a půl. Dnes jsem vyrazila v sedm večer a myslela jsem, že to  nedám. Naštěstí žena  jako já,  bez smyslu pro orientaci, s tím nemá až tak velký  problém - jednou doleva, dvakrát doprava a jsem ztracená a kroky pribývají pak celkem lehce  - ušla jsem 8,7 km. 
Aplikace  Moves stažena v  mobilu změří počet kroků. počet km a celkovou dobu chůze. 
Prý si člověk chůzí vyčistí hlavu.  No nevím, musela jsem si stále řikat, že nesmím myslet na práci. Tak jsem si přemýšlela o tom, že zkusím o tom napsat pár slov. Možná někdo má stejný problém. Pokud dosáhnu nějakého výsledku at již úbytku na váze či mi chůze pomůže  zbavit se  stresů , tak se o svou zkušenost  na tomto místě podělím. 

1 komentář: