sobota 11. dubna 2015

Nemám co na sebe !

Nemám co na sebe ! Tedy nemám si co obléci. Je to hodně častá věta. Vyslovila jsem jí určitě mockrát, ale tentokrát mám opravdu pocit, že se to tvrzení  naplnilo doslova.
Dostihla mě - to slovo je i v názvu mého bloku   -   menopauza!
Posledních deset let jím celkem zdravě i celkem málo. Momentálně jím ještě méně a ještě zdravěji a přesto mám za poslední dva roky více jak deset kilo nahoře. Hrůzné a nespravedlivé.
Mám  plnou šatnu , mám plné skříně , ale NEMÁM CO NA SEBE !!
Ve svém prvním příspěvku jsem napsala o nakupování, , které jsem si nedávno užila  a  to hlavně proto, abych si NĚCO NA SEBE koupila.  Přibírám jen někde a mám nekonfekční postavu.
Tady  je pár kousků, které jsem nakoupila  - hlavně v  Marks and Spencer a Debenhams. 


Úpletové šatky RJR.John Rocha z Debenhams byly ve slevě za necelých 500 a jsou dokonce ve velikosti 10! Mají vínové květiny a tak jsem k nim zakoupila baleríny a kabelku z Minelli - obojí bylo rovněž v 50% slevě . Takže  fajn nákup. 


 Marks and Spencer - obojí košile i bundička - to bohužel ve slevě nebylo, je to nová kolekce. 
Však podařilo se mi obojí koupit na slevový kupon s 20% slevou  -  košile (Autograph) je jedna z mála , co mi momentálně je přes prsa a bundička (MS Collection) je náhrada za sáčka , která mi bohužel také momentálně nejsou 

A opět Debenhams - když mi není nic, tak ani baloňák z loňska .  
Mám  tento  nový (Collection by Debenhams)- zmiňovala jsem ho rovněž  při nákupech  - je to ten , který na mne čekal a  byl taky s 20% slevou na kupon . Udělal mi velkou radost. Boty jsem koupila včera -  měli v Debehnams slevu 20% na boty .  Kamarádka sice  říkala, že si takové boty bude kupovat až v osmdesáti, ale já si je koupila už  teď! Často mě bolí nohy a tyhle boty mají super vložky a je v nich jak v bačkorách . Myslím, že se ke kabátu hodí a  budu vypadat dost britsky . 
Boty  jsou Tamaris .


Toto Baroque kimono jsem zakoupila  v Debenhams ve slevě 50% . Nyní jsem viděla, že ho mají znovu jako nové zboží za původní cenu. Tak opět radost jak jsem hezky nakoupila. 
Top s kamínky  ze Zara je také ze slev . 


Touto košilí jsem se odvázala ! Je z Marks and Spencer - Limited Edition - rovněž ta měněná až jsem dosáhla nejlepší ceny - nejdříve zakoupena na 999 a nakonec za 549. Má na sobě potisk barevných autíček . Vezmu si ji v pondělí na služebku do Valencie  - je lehká , hodím ji do kufru a nezmuchlá se.



Úpletové šaty  Koan z Debenhams - jsou velmi pružné a dají se vzít na kalhoty, k leginám či k neprůhledným punčochám. Na ně jsem si koupila náhrdelník z H+M - nějak mě  zaujal. Ten víkend, kdy jsem ho koupila jsem byla na Dyzajn marketu a  kamarádky si  myslely, že jsem si ho koupila tam. Pásek jsem si ale během jednoho Designbloku koupila. Je s příběhem ženy jménem Renata (ale ne můj). Mám jen velké kabely, spíše nákupní tašky a malou jsem postrádala . A tak jsem takovou nedávno našla v Zaře.

1 komentář:

  1. Moc hezké outfity, nejvíce se mi líbí kimono a poslední look!

    OdpovědětVymazat